Ny necessär

Letat efter en bra stor necessär så länge så passade på när det är 25% på alla necessärer på Kicks. Allt och lite till får plats i den hihi. Älskar att det är ett plastfodral till flytande grejer som t.ex foundation och counciler i mitt fall.
 
Idag har det hänt ganska mycket, först åkte jag och mamma och såg Jacobs hockeymatch sen gick vi på stan. Vi var bortbjudna på middag hos mormor också. Fast jag hade så mycket att göra hann jag ändå träna till matteprovet och göra klart idrottsläxan. 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-22 23:34:03

Kul med nytt! Behöver också en ny, min är skit stor :P

Postat av: Linda

Publicerad 2014-11-22 23:56:51

den var ju perfekt.

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2014-11-23 09:43:09

Älskar necessärer som är så praktiska som din är! Med många fack och lätt att ta med sig. Så praktiskt! :)

Så mysigt att gå på stan med mamsen också :) Hittade du något annat förutom necessären? :)

kramar♥

Postat av: natalia

Publicerad 2014-11-23 10:21:06

Åh snygg! En sån skulle jag också behöva ;) Jag är så dålig på att hålla ordning på mina saker ;)

Postat av: Jennysen

Publicerad 2014-11-23 10:54:52

Den där typen av necessär är perfekt att resa med! :) Köpte min billigt på In & Finn! :D

Sv: Ja, det var mycket rapportering om det på tv igår morse! :) Väldigt rolig upplevelse! :D

Svar: ja eller hur!!!
☆Z I N J A☆

Postat av: Ida

Publicerad 2014-11-23 12:45:55

Snygg!

Svar: Aa, riktigt jobbigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej