Star Nutrition - cookies n' cream

Nu har jag testat mitt nya proteinpulver i smak cookies n' cream. Har bara testat en annan smak innan och det var jordgubb. Cookies n' cream smakar ganska sött, lite som oreokex fast mindre av det vita typ så. Tycker personligen att smaken jordgubb är godare men det är väl från person till person. Sånt här proteinpulver kan man köpa HÄR
 
Igår hade jag det grymaste passet på länge, passet innehöll knäövningar, magövningar och cardio. Skulle ni vilja att jag skrev ut pass som man kan göra här på bloggen?
 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2014-11-11 17:08:22

Härligt med träning!

Postat av: milina.blogg.se

Publicerad 2014-11-11 18:12:23

känns som om jag är den enda som inte tränar idag haha

Postat av: NICOLE

Publicerad 2014-11-11 19:13:37

Jag kan ha väldigt svårt för jordgubbssmak på vissa saker, du vet när det känns för tillgjort. Men den där i jordgubb funkar faktiskt :)

SV Samma här :D nej en lotion, som inte är lika kletig som de kan vara :)

Postat av: ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Publicerad 2014-11-11 23:20:06

Det vore jättekul om du skriver ut pass som man kan göra. :)

Svar: Vad roligt att du säger så!
☆Z I N J A☆

Postat av: My Fredblad

Publicerad 2014-11-12 00:04:19

Det skulle nog vara grymt uppskattat! :) Brukar du alltid ta proteinpulver efter träning? :)

Svar: Nej det är bara efter speciellt hårda pass:)
☆Z I N J A☆

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2014-11-12 09:36:55

Vad kul att du känner dig nöjd med proteinpulvret! Själv så har jag aldrig testat det innan men när jag får komma igång med träningen ska absolut testa det jag med :D Har du prövat många olika sorters eller har du hållit dig till just detta märket? Så skönt att träningspasset gick bra igår också :D Hur ofta brukar du träna och brukar du äta något speciellt innan och efter träning förutom proteinpulvret?

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-11-12 09:49:55

har sjukt svårt för proteinpulver :O har det bara i gröten! :)

Postat av: Felicia

Publicerad 2014-11-12 12:00:42

Spännande!

Postat av: hanna

Publicerad 2014-11-12 14:34:05

ja visst är han duktig! :D as stolt!
längesen jag körde med kost tillskott från gymgrossiten eller nå sånt nu, tycker du inte dom är för söta? ;O

Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2014-11-13 10:50:24

Åh jag bara älskar träning:)

Svar: Jag med!!!!!
☆Z I N J A☆

Kommentera inlägget här
Publiceras ej