Golden Globe 2015

Här är tre outfits jag gillar! 
 
+ Jenna Dewan som var där tillsammans med Channing Tatum
+ Gina Rodriguez (min favvo!!) som vann bästa skådespelerska i en komedi eller musikalserie för serien "Jane the Virgin"
+ Emma Stone som var nominerad för bästa kvinnliga biroll i en drama, komedi eller musikal för filmen "Birdman"
 
Här är tre outfits till jag gillar!
 
+ Diane Kruger 
+ Julianne Moore som vann bästa skådespelerskan i en dramafilm för filmen "Still Alice" och nominerad för bästa skådespelerskan i en musikal eller komedi för filmen "Maps to the Stars"
+ Katie Holmes som presenterade bästa manliga birollen i en serie, tvfilm eller miniserie
 
Måste också skriva att jag blev besviken när HBO's tvfilm The Normal Heart inte vann bästa miniserie men nöjer mig med att Matt Boomer vann bästa birollen i en tvfilm, miniserie eller serie. 
 
Om jag fick välja att bära någon av klänningarna på bilderna hade jag valt Gina Rodriguez klänning. Svart och enkel men ändå snygg! Vilken hade ni valt? 

Kommentarer

Postat av: Nathalie Tegelstam

Publicerad 2015-01-18 17:00:47

Gud så snygga alla var! Jättefina klänningar, vet inte riktigt vilken jag hade valt. haha :) kram

Postat av: ♫♪ sandra

Publicerad 2015-01-18 18:53:35

the normal heart borde verkligen fått vunnit!

Postat av: Ida Lindborg ♡

Publicerad 2015-01-18 20:34:59

ååh så snygga!

Sv: Tack så jättemycket :)

Postat av: Life of Johanna

Publicerad 2015-01-18 21:21:40

Så fina! :) Gillar den gula speciellt!

Ja kent är grymt bra :)

Postat av: Wilma

Publicerad 2015-01-18 21:32:45

Jag tycker att Emma Stone var riktigt snygg!

Postat av: Anna ♥ FOTOMEDMERA - fotoblogg med inslag av musik, film, konst & vardag

Publicerad 2015-01-18 21:42:52

Emma Stone är ju så himla snygg! Hon är grym :)

Postat av: Celine

Publicerad 2015-01-22 21:00:48

Älskar alla klänningar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej